قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
 

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر در بازی با فولاد کادر فنی تیم را جمع وجور نکند جریمه سنگینی برای آنها در نظر می‌گیرم.

 

 

استقلال روز گذشته مقابل فجر سپاسی 2 بر یک شکست خورد تا پنجمین باخت فصل را متحمل شود.

علی فتح‌الله زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شکست مقابل فجر سپاسی و تصمیماتی که در این باره گرفته صحبت‌هایی انجام داده که در زیر می‌خوانید:

فارس: پس از بازی با وجود شکست با هواداران صحبت کردید، درست است؟

خوشبختانه هواداران زیادی به ورزشگاه آمده بودند و من عادت ندارم وقتی می‌بریم نزد آنها بروم. به سمت آنها رفتم و با آنها صحبت کردم و اتفاقاً صحبت‌هایمان طولانی هم شد.

فارس: با این باخت باز هم تیم را جریمه می‌کنید؟

به خاطر این شکست تیم را جریمه نمی‌کنم اما اگر در بازی با فولاد کادر فنی تیم را جمع وجور نکند جریمه سنگینی برای مربیان در نظر می‌گیرم.

فارس: گفته می‌شود شما جواد زرینچه را آورده‌اید که او را جایگزین مظلومی کنید...

نه اینگونه نیست، من زرینچه را آورده‌ام که مشاور فنی‌ام باشد. مظلومی را هم عوض نمی‌کنم. یادتان باشد ما هنوز در صدر جدول هستیم و ببینید که مظلومی چقدر خوب کار کرده که با وجود دو شکست پیاپی هنوز در صدر جدول هستیم. باید همه چیز را لحاظ کنیم. ممکن است سخت‌گیری کنم اما می‌دانم که او چند بازیکن خوبش را نداشت، تیمش در نیم‌فصل استراحت نکرد و ریکاوری مناسبی نداشت.

فارس: پس چگونه در صورت عدم نتیجه‌گیری مقابل فولاد کادر فنی را جریمه می‌کنید؟

از کادر فنی انتظار دارم که با این همه نیرو بهتر از این کار کند. جریمه سنگین یک طرف اما حمایت را هم فراموش نمی‌کنم. تیم ما خسته است و در بازی دیروز جنگندگی همیشگی را نداشت.

فارس: کادر فنی را فرا خوانده‌اید تا در خصوص دلایل شکست توضیح دهند...

با اینکه امروز جمعه است و تیم تمرین ندارد اما از اعضای کادر فنی خواسته‌ام در جلسه‌ای که مکانش معلوم نیست شرکت کنند و سه چهار ساعت فیلم بازی را تماشا و دلایل شکست را بررسی کنیم. صبح امروز در برنامه ورزش و مردم بطور جدی گفتم که ممکن است طبق پیش‌‌بینی‌هایمان تا رده‌های سوم هم پایین بیاییم اما متأسفانه دوستان حرف من را به شوخی تعبیر کردند. شرایط بازی‌ها به گونه‌ای است که شاید دو پله پایین بیاییم اما هدفمان قهرمانی است. ما 10 هفته است که در صدر هستیم اما به بازیکنان هم گفته‌ام جام برای آخر فصل است و به خاطر صدرنشین چند هفته‌ای جامی به ما نمی‌دهند.

فارس: گفته شده عده‌ای از بازیکنان در جلسه فنی به هنکه اعتراض کرده‌اند و تمرینات او را قبول نداشتند. مظلومی این مسأله را با شما در میان گذاشت؟

هنگامی که کادر فنی فیلم بازی با مس را برای بازیکنان گذاشت چند بازیکن گفتند که شما این مسائلی را که عنوان می‌کنید به ما یاد نداده‌اید. هنکه آدمی است که 10 سال در بایرن مونیخ بوده و حتی اگر روزی یک چیز یاد گرفته باشد، بیست هزار نکته یاد گرفته که به بازیکنان آموزش دهد اما چون بازی‌ها فشرده است نمی‌تواند تمریناتش را باز کند. هنکه می‌گوید نمی‌توانم به بازیکنی که ملی‌پوش است یاد بدهم که چگونه سانتر کند وگرنه کسی با او مشکل ندارد و از تمریناتش ایراد نمی‌گیرد، ضمن آنکه مسئولیت با سرمربی است و اگر تمرینات او کافی نیست سرمربی می‌تواند ورود و تمریناتش را کامل‌تر کند.

فارس: از زمین بازی هم راضی نبودید؟

انصافاً زمین ورزشگاه شیراز خیلی بد بود. حتی ساموئل تعجب کرده بود. من به یاوری و تیمش احترام می‌گذارم چون تیمشان خوب بازی کرد اما به ایشان می‌گویم شما در زمینی با استقلال بازی کردید که در همان زمین تمرین می‌کنید. این زمین برای تیمی که بازیکنانش تکنیکی هستند، مضر است و آن تیم نمی‌‌تواند تاکتیکش را اجرا کند.

فارس: زمین ورزشگاه دستگردی هم چندان مناسب نیست و مظلومی بابت این گلایه دارد...

ما آنجا را اجاره کردیم و مسئولان دستگردی باید زمین را درست کنند چون تیم نفت هم آنجا بازی می‌کند و کمی به شرایط زمین آسیب رسانده اما می‌توانیم از زمین کمپ خودمان هم در بعضی از مواقع استفاده کنیم.

فارس: شما اعلام کرده‌اید که مظلومی جام را بگیرد و برود...

اگر یک مربی موفق باشد و جام بگیرد تعویض او معنایی ندارد. ما با مظلومی قرارداد دوساله داریم که امسال به پایان می‌رسد و اگر او با استقلال قهرمان شود من راضی به جدایی‌اش نیستم. عادت دارم مربی‌‌ای که جام بگیرد و خوب کار کند را نگه دارم اما اگر قهرمان شود و خودش بخواهد برود حرفی ندارم. نباید فراموش کنیم که مظلومی چهار بار پیاپی رقیب دیرینه‌اش را شکست داده و این مسئله در تاریخ اتفاق نیفتاده است. مظلومی تحت فشار است و از او حمایت می‌کنم اما در کنار حمایت جریمه و جدیت را هم لحاظ می‌کنم.

فارس: به عنوان سؤال پایانی آیا با کم شدن تیم‌های لیگ برتری موافقید؟

اگر می‌خواهیم کیفیت لیگ‌مان را بالا ببریم باید تیم‌ها را کم کنیم. من مدیری نیستم که بخواهم دفاع کورکورانه از سرمربی تیمم کنم،‌ اما کجای دنیا هر سه روز و چهار روز بازی برگزار می‌کنند. شما تصور کنید بازی‌های حذفی، پلی‌آف آسیا و لیگ قهرمانان را هم در پیش داریم. اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید تعداد تیم‌هایمان را کم کنیم.

 


 

 

دانلود کلیپ 10 گل برتر تاریخ باشگاه رئال مادرید از ابتدا (شامل گل زیدان به لورکوزن گل رونالدو به منچ )

 

شبکه باشگاه رئال مادرید اقدام به انتخاب ۱۰ گل برتر تاریخ تیم رئال مادرید کرده است.در بین گلهایی که

این شبکه انتخاب کرده نام اسطوره های این باشگاه دیده می شود.گل زیبای رونالدوی برزیلی به

منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد , گل زیبای زین الدین الدین زیدان به بایرلورکوزن در فینا لیگ

قهرمانان اروپا , گل زیبای برگردون هوگو سانچز در سال 88گل , گل زیبای فرانس پوشکاش به اینتراخت

فرانکفورت در سال 60 , و گلهای زیبای دیگری از ستاره هایی چون آلفردو دی استفانو و رائول گونزالس

از جمله گلهای انتخاب شده می باشند.برای دانلود کلیپ 10 گل برتر تاریخ باشگاه رئال مادرید به پایین

مطلب مراجعه

 

دانلود کلیپ 10 گل برتر تاریخ رئال مادرید                                                   

پسوورد: www.js8.ir                                                                        

 


 

http://www.25minds.com/persian/wp-content/uploads/2011/05/taylor-swift-10.jpg

[ چهار شنبه 21 دی 1390برچسب:, ] [ 14:7 ] [ A--A ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 732
بازدید هفته : 766
بازدید ماه : 1695
بازدید کل : 185956
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

Alternative content


3846
بک لینک فا