قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
ا
 
 
 
 
 

    .:. بازیکنانی که به استقلال آمدند .:.

 

 

 

نام از
جاسم کرار
تراکتور
 علی حمودی
 فولاد
 میثم حسینی
 گسترش فولاد
      .:. بازیکنانی که تمدید کردند .:.

 

 

 

نام مدت
 منتظری  یک سال
 عمران زاده
 یک سال
 امیر آبادی
 یک سال
         .:. بازیکنانی که جدا شدند .:.

 

نام از به
فیلیپ آلوز
استقلال
پاس
 مبعلی  استقلال  الشارجه
     
[ سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, ] [ 22:14 ] [ A--A ]

 

 

 

هافبک راست استقلال از فرانسه می‌آید؟ /"میلاد اسرافیلی" مورد توجه مظلومی قرار گرفت

تمرین دیروز(دوشنبه) استقلال یک میهمان جدید داشت. بازیکنی که از فرانسه آمده و نظر پرویز مظلومی را به خودش جلب کرده است.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، "میلاد اسرافیلی" بازیکن ایرانی که مقیم فرانسه است، در حال حاضر 21 سال سن دارد و در پست هافبک راست بازی می‌کند. او فوتبالش را از 9 سالگی در فرانسه و از تیم شهر نووق شروع کرده و در تیمهای کرته، او سروسن مو بازی کرده است. اسرافیلی چند ماه هم در تیم بتیس اسپانیا تمرین کرده و چند بازی دوستانه هم برای این تیم انجام داده اما در آستانه عقد قرارداد با این تیم مصدوم می‌شود و نمی‌تواند به عضویت این تیم اسپانیایی درآید.

پرویز مظلومی سرمربی استقلال از کادر فنی این بازیکن به نیکی یاد کرده و به او اعلام کرده که فعلا در تمرین آبی‌پوشان تهرانی حضور داشته باشد تا نظر نهایی‌اش را اعلام کند

[ سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, ] [ 22:21 ] [ A--A ]

 

 

 

سرمربي استقلال گفت: هواداران استقلال نگران نباشند چرا كه ما در فصل نقل و انتقالات جلو هستيم.
به گزارش خبرگزاري فارس پرويز مظلومي سرمربي تيم فوتبال استقلال در خصوص اتفاقات پيرامون اين تيم آغاز تمرينات در بازيكنان و سقف قراردادها صحبت‌هايي را انجام داده كه در زير مي‌خوانيم:

* با وجود آغاز تمرينات، بازيكنان در تمرينات استقلال شركت نمي‌كنند، چرا؟
- پيش از اين هم اعلام كرديم تمرينات اين هفته بيشتر حالت تفريحي خواهد داشت و چون عده‌اي از بازيكنان ما خارج از كشور هستند سخت مي‌توانند خود را به تهران برسانند. آنها از قبل براي اين سفرها برنامه ريزي كردند و حالا در سفر هستند. اعلام كرديم نفراتي كه با ما قرارداد دارند اگر از روز دوشنبه در تمرينات شركت نكنند حتما جريمه خواهند شد. يكسري هم بازيكنان هستند كه با باشگاه توافق كردند و با وجودي كه با استقلال قرارداد امضا نكرده‌اند اما از آنها توقع داريم در تمرينات شركت كنند. تمرينات ما تا آخر هفته تق و لق خواهد بود و به صورت رسمي تمرينات را از روز شنبه آغاز خواهيم كرد.

[ سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, ] [ 22:14 ] [ A--A ]

 

 

هافبك فصل گذشته تيم تراكتورسازي مي گويد اولويت انتخاب تيم آينده اش از ميان كشورهاي عربي است و پس از آن به باشگاه استقلال فكر مي كند.

آندرانيك تيموريان روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا، در خصوص آخرين وضعيت خود براي فصل آينده تصريح كرد: به خاطر احترام به مسوولان باشگاه استقلال روز گذشته در اين باشگاه حاضر شدم و با علي فتح الله زاده و منصور پورحيدري نشست صميمانه اي داشتم.
وي تاكيد كرد: در اين نشست به هيچ عنوان مسايل مالي مطرح نشد و فقط شرايط كلي ام را به مديران استقلال توضيح دادم.
هافبك ملي پوش تراكتورسازي يادآور شد: من از كشورهاي قطر و امارات پيشنهاد دارم.به فتح الله زاده هم گفتم كه اين دو پيشنهاد به خاطر مسائل مالي در اولويت قرار دارد و در صورتي كه با آنها به توافق نرسيدم پاسخگوي استقلال خواهم بود.
تيموريان با اشاره به صحبت هاي پورحيدري و راهنمايي هاي اوخاطرنشان كرد: پورحيدري به من گفت به خاطر شرايط سني مناسب و جوان بودنم حيف است كه به كشورهاي عربي بروم.او معتقد بود بهتر است در ايران بازي كنم تا از نظر فني افت نكنم.
وي درباره زمان قطعي شدن انتخاب تيم آينده اش گفت: تا آخر هفته پيشنهاد دو تيم عربي و مسايل مالي آنرا بررسي مي كنم و به آن جواب مي دهم.
تيموريان در پاسخ به اين سووال كه آيا فكر نمي كني با حضور در امارات يا قطر از تيم ملي دور يا دچار افت فني بشوي؟ تصريح كرد: تنها دغدغه من هم نسبت به حضور در كشورهاي عربي همين مشكل است كه مرا مردد مي كند، وگرنه تا الان تيمم را انتخاب مي كردم.
هافبك ملي پوش تراكتور در خصوص كوچ بازيكنان ليگ برتر به ليگ قطر هم تاكيد كرد: به نظر مي رسد قطر كه ميزباني جام جهاني 2022 را كسب كرده است، از همين حالا زمينه را براي پيشرفت فوتبال داخلي اش با حضور ستارگان كشورهاي ديگر فراهم مي كند.
تيموريان افزود: ضمن اينكه هيچ باشگاهي در ايران به اندازه كشور قطر به بازيكنان پول نمي دهد.
وي در پايان درباره احتمال ماندنش در تراكتورسازي هم گفت: امير قلعه نويي مربي بزرگي است و من براي كار كردن با او مشكلي ندارم.بايد شرايط را بررسي كنم و بعد از آن درباره تراكتورسازي نظر بدهم.

[ سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, ] [ 22:13 ] [ A--A ]

 

 

تمرین امروز استقلال تنها یک بازیکن داشت!
استقلالی‌ها می‌خواستند از امروز تمریناتشان را شروع کنند اما نتوانستند. پرویز مظلومی از بازیکنان این تیم خواسته بود امروز بعد از ظهر در اولین جلسه تمرین استقلال شرکت کنند اما تنها دو نفر به زمین تمرین رفتند. آندره لوئیس و جواد شیرزاد تنها بازیکنانی بودند که همراه مظلومی به تمرین رفته بودند و به همین دلیل سرمربی استقلال مجبور شد اولین جلسه تمرینی تیمش را تعطیل کند. البته مظلومی پس از تعطیلی تمرین گفت که آندره لوئیس هم برای خداحافظی با بچه‌های تیم آمده بود نه تمرین کردن. با این حساب تنها جواد شیرزاد به تمرین امروز استقلال رفته بود!

[ دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, ] [ 11:28 ] [ A--A ]

 

 

 

بازيكن فصل گذشته فولادگستر تبريز با عقد قراردادي دوساله به استقلال پيوست.
به نقل از سايت باشگاه استقلال، ميثم حسيني بازيكن سابق تيم فوتبال فولادگستر، با عقد قراردادي دوساله به استقلال پيوست. مسئولان استقلال پيش از اين باب مذاكره با اين بازيكن را باز كرده بودند و وي با عقد قرارداد داخلي به استقلال اضافه شد.

خبر ديگر از باشگاه استقلال اينكه مهدي اميرآبادي مدافع استقلال روز گذشته قراردادش را براي يك فصل ديگر تمديد كرد. اميرآبادي ديروز به باشگاه رفت و بعد از صحبتي كه با مسئولان تيم داشت قراردادش را براي يك فصل ديگر تمديد كرد. وي سابقه حضور 7 ساله در تيم استقلال را دارد.

[ دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, ] [ 11:28 ] [ A--A ]

 

 

 

هافبك تيم فوتبال استقلال با الشارجه امارات قرارداد داخلي بست.
در حالي كه گفته مي‌شد ايمان مبعلي با پيشنهادي از قطر مواجه است اما اين بازيكن پس از 4 روز مذاكره،‌ امروز با مسئولان باشگاه الشارجه امارات به توافق نهايي رسيد و در آستانه پيوستن به اين تيم قرار گرفت.

مبعلي با مسئولان الشارجه در زمينه مالي نيز به توافق رسيده و قرارداد داخلي يك ساله هم منعقد شده و اگر اتفاقي رخ ندهد در 48 ساعت آينده قرارداد رسمي اين بازيكن به امضا خواهد رسيد.

مبعلي فصل گذشته قرارداد دو ساله با استقلال امضا كرده بود و در آن بندي وجود داشت كه در صورت پيشنهاد خارجي، مي‌تواند استقلال را ترك كند.
وي پيش از اين نيز در ليگ امارات حضور داشت.

[ دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, ] [ 11:28 ] [ A--A ]

 

 

 

میلاد میداودی انتخاب فرهاد مجیدی در نظرسنجی بینندگان برنامه 90 به عنوان بهترین بازیکن ایرانی فصل گذشته را تبریک گفت.
در نظرسنجی برنامه 90 فرهاد مجیدی مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران با کسب بیش از 927 هزار رأی معادل 41 درصد آرای شرکت کنندگان در نظرسنجی مذکور، به عنوان بهترین بازیکن ایرانی فصل گذشته انتخاب شد. محمد نوری، کریم انصاری فرد، رضا نوروزی، سید مهدی رحمتی و قاسم حدادی فر به ترتیب در رده های بعدی این نظر سنجی قرار گرفتند.

میلاد میداودی انتخاب فرهاد مجیدی در نظرسنجی بینندگان برنامه 90 را به کاپیتان تیم فوتبال استقلال تبریک گفته و کسب موفقیت های بیشتر را برای وی آرزو می کند.

[ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, ] [ 15:15 ] [ A--A ]

 

 

 

بازيكن تيم فوتبال استقلال گفت: اگر از پرسپوليس هم پيشنهاد داشته باشم، مانند بقيه پيشنهادها آن را بررسي مي‌كنم.

هادي شكوري امروز در ساختمان باشگاه استقلال حاضر شد و با مسئولان باشگاه صحبت كرد.

وي در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار كرد: امروز با نظري، مظلومي و پورحيدري صحبت كردم و بازيكن آزاد محسوب مي‌شوم. فوتبال حرفه‌اي همين است. امروز خيلي دوستانه از همه تشكر كردم و حلاليت طلبيدم. فقط منتظر طلبم هستم، اميدوارم كه استقلال نيز سال خوبي داشته باشد. ... (به ادامه مطلب بروید)

ادامه مطلب

[ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, ] [ 15:16 ] [ A--A ]

 
بعد از كرار جاسم، علي حمودي نيز قرارداد رسمي‌اش را امضا كرد. در كنار اين دو، محمد نصرتي كه خود اعلام كرد: تمام شد، من يك استقلالي‌ام.
مظلومي در كمال آرامش به جمع شدن نفرات مورد نظر خود براي تشكيل يك تيم مقتدر مي نگرد. او "فهرست فروش " را آماده كرده و مردان تمديدي‌اش را هم يك به يك پاي ميز عقد قرارداد مي‌نشاند.

به زودي اخبار ديگري هم به گوش خواهد رسيد. بازيكنان درجه اول ديگري به جمع استقلالي‌ها اضافه مي‌شوند. نكته مهم در يارگيري و تيم بستن استقلال اين است؛ بازيكناني به خدمت گرفته مي‌شوند كه مكمل يكديگر خواهند بود. بازيكناني كه وزن حركتي مردان آبي‌پوش را بالا مي‌برند و سرعت را اصلي‌ترين ويژگي بازي خود قرار مي‌دهند.

[ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, ] [ 12:12 ] [ A--A ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1706
بازدید کل : 185967
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

Alternative content


3846
بک لینک فا